ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

Warunki odstąpienia od umowy

Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:

  • nie był używany
  • nie został pozbawiony fabrycznego opakowania – folia, jeżeli takie posiadał
  • nie został pozbawiony fabrycznego opakowania – pudełko, jeżeli takie posiadał
  • nie został w inny sposób zniszczony

Procedura odstąpienia od umowy

Produkt należy odesłać do nas w paczce razem z:

  • otrzymanym dokumentem sprzedaży (w przypadku dokumentu elektronicznego proszę wskazać w formularzu na jakiego e-mail został wysłany)
  • numerem własnego konta bankowego dla zwrotu środków

Adres zwrotów

Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać na adres:
F. H. LIBRA, ul. Rynek 33, 34-400 Nowy Targ

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Zwrot kosztów przy odstąpieniu od umowy

Gwarantujemy zwrot wartości produktu wraz z kosztami dostawy w wysokości odpowiadającej najtańszej standardowej opcji dostarczenia oferowanej przez Sklep.

Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Konsument ponosi jedynie koszty odesłania produktu do Sprzedawcy.


NIEODEBRANIE PRZESYŁKI Z PACZKOMATU

UWAGA: Nieodebranie przesyłki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy.

Termin przechowywania

Przesyłki w paczkomatach InPost są przechowywane przez 72 godziny od momentu dostarczenia. Po tym czasie zostają automatycznie zwrócone do Sprzedawcy.

Koszty nieodebranej przesyłki

W przypadku nieodebrania przesyłki z paczkomatu InPost przez Klienta w terminie przechowywania (72 godziny), Klient zobowiązany jest pokryć:

  • koszty dostawy oraz
  • koszty zwrotu przesyłki zgodnie z taryfą przewoźnika

Łącznie do wysokości faktycznie poniesionych kosztów obsługi takiej przesyłki.

Koszty te zostaną potrącone z kwoty zwrotu za produkt.

Różnica między odstąpieniem a nieodebraniem

SytuacjaOdstąpienie od umowyNieodebranie przesyłki
OświadczenieWymaga złożenia oświadczeniaBrak oświadczenia
Zwrot kosztów dostawyTAK – najtańsza opcjaNIE
Koszty obsługiKonsument ponosi koszty odesłaniaKonsument pokrywa koszt dostawy + zwrotu
Termin14 dni od otrzymania72h w paczkomacie

REKLAMACJE I WADY PRODUKTU

Zgłaszanie reklamacji

Wszystkie przypadki dotyczące wad fabrycznych lub uszkodzeń mechanicznych towaru prosimy zgłaszać na adres:
[email protected]

Uszkodzenia podczas transportu

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki (wgnieciona lub rozdarta paczka) prosimy:

  1. Otworzyć paczkę w obecności kuriera
  2. Jeżeli zawartość została uszkodzona, sporządzić wraz z kurierem protokół szkody
  3. Skontaktować się z pracownikiem Libra za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie

Procedura reklamacyjna

Zgłaszając reklamację należy podać:

  • imię i nazwisko zamawiającego
  • nr zamówienia
  • opis przedmiotu reklamacji

Produkt prosimy do nas odesłać razem z:

  • otrzymanym dokumentem sprzedaży (w przypadku dokumentu elektronicznego proszę wskazać w formularzu na jakiego e-mail został wysłany)
  • wypełnionym formularzem reklamacyjnym przesłanym po otrzymaniu zgłoszenia

Po otrzymaniu przesyłki produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub w przypadku braku produktu, zostaną zwrócone pieniądze.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Formularz reklamacyjny

Po formularz reklamacyjny proszę pisać na adres: [email protected]


DANE KONTAKTOWE

F.H. LIBRA s.c.
Dominika Motyka, Maria Plewa
ul. Rynek 33, 34-400 Nowy Targ
NIP: 735 00 19 417
tel: 601 523 227
e-mail: [email protected]


Polityka obowiązuje od dnia: 01.09.2025 r.
Ostatnia aktualizacja: 01 września 2025 r.